Esküvőszervezés

Különleges, egyedülálló és szívetekhez közel álló esküvőt szervezünk

Egy esküvő megszervezése ma már másról szól, mint amit legtöbben emlékeinkben őrzünk. Megváltoztak az igények, egyre bővül a kiegészítő látványelemek, szolgáltatások kínálata, napról napra átalakulnak az esküvői és lagzi trendek. Annyi apró részletet kell összehangolni a sikeres esküvő érdekében, hogy az esküvőszervezésnek, mint külön szakmának, ma már hazánkban is komoly létjogosultsága van, alkalmazása egyre természetesebbé válik. Nem luxusnak, hanem ésszerű döntésnek számít esküvőszervezőt fogadni, mert” behozza az árát”. Nem csak lefaragja a házasságkötés kiadásait, de megkímél benneteket a rejtett költségektől is.

Mindemellett fiatal párként valószínűleg nektek sincs elég időtök a szervezésre és szívesebben töltenétek az esküvőtöket megelőző időszakot inkább boldog várakozással, mintsem fárasztó szervezkedéssel.

Szóljon ez csak rólatok és az álmaitokról!

Ezt tartjuk szem előtt és eszerint kínáljuk számotokra esküvőszervezői szolgáltatásunkat, ami az elképzelések megszületésétől az esküvői zenekar záró akkordjáig mindenre kínál megoldást. Küldetésünk, hogy olyan legyen ez a nagy nap, mint amit megálmodtatok, egyedi igényeitek, stílusotok és elképzeléseitek valósulhasson meg mások elvárásai helyett.

Miben tudunk nektek segíteni?

Ti elmondjátok, mit szeretnétek, milyen házasságkötés, milyen lakodalom tenne titeket boldoggá, mi pedig összehangoljuk a lehetőségekkel. Olyan esküvői helyszínt kínálunk, mely illik hozzátok, megtestesíti az elképzeléseiteket és a száraz adatoknak is megfelel (esküvői költségvetés, vendégek száma stb.). Rendelkezésetekre állunk a többi szolgáltatás – pl. fotó, videó, menyasszonyi frizura, autó bérlés – megszervezésében és az egyes részletek összehangolásában, tökéletes egymáshoz illesztésében is. Egyeztetünk a választott szolgáltatókkal, a lehető legméltányosabb árat és kedvezményeket harcoljuk ki számotokra és segítünk a szerződéskötésekben, hogy azok a ti érdekeiteket szolgálják. Emellett azt is ellenőrizzük, rendelkeznek-e a szükséges műszaki háttérrel, pl. a videósnak van-e megfelelő felbontású kamerája vagy, hogy a zeneszolgáltató milyen hangosítási rendszerrel rendelkezik.

Az üzleti világban eltöltött több évtizedes tapasztalatunknak köszönhetően magabiztosan mozgunk a szerződések világában, ezzel a tudással gondoskodunk róla, hogy minden szolgáltatóval kötött megállapodásotok teljes egészében, kifogástalanul teljesüljön. Vagyis, hogy minden jól menjen.

A szolgáltatási kínálatunk rendkívül széles, hogy a megszokottól eltérő egyedi kéréseknek is eleget tudjunk tenni. Ezért folyamatosan követjük a trendeket, legyen szó a cateringről, lagziról, az esküvői dekorációról vagy az újdonságokról, mint a tűzijáték, csokiszökőkút vagy éppen az esküvő élő Facebook közvetítéséről.

Csipetnyi őrültség, kreatív esküvő vagy éppen visszafogott elegancia, izgatottan várjuk elképzeléseiteket!

Ismerjétek meg, milyen megoldásokkal dolgozunk!

Esküvőszervezés csomagok

All inclusive eksüvőszervezés

All inclusive szolgáltatásunk rendkívül népszerű, mert magába foglalja a teljes szervezést. Így jóval kevesebb teher fogja a vállatokat nyomni és ésszerűbben használhatjátok fel az esküvőre szánt összeget is, mintha magatok szerveztétek volna meg az eseményt. Az esküvőt és előkészületeit teljes körűen az E&A Wedding szervezi és koordinálja a szervezés kezdő mozzanatától az utolsó vendég távozásáig.

Első lépésként egy személyes találkozó keretein belül megismerjük egymást, meghallgatjuk az esküvőről szőtt álmaitokat és elképzeléseiteket. Nagyon fontos, hogy milyen stílusú esküvőt, hány főből álló násznépet és megközelítőleg milyen dátumon szeretnétek házasodni. Ezek az információk adják meg az esküvőszervezés fő pontjait és ezek alapján tudunk következő lépésként igényeiteknek megfelelő esküvői helyszínt ajánlani és átbeszéljük az esküvő menetét az előkészületeket, a templomi esküvőt, a polgári esküvő részleteit és a lakodalmat is. Természetesen a helyszínt követően a többi szolgáltatásból – esküvő fotózás, esküvői videó, dekoráció, vőfély stb. - is a számotokra legkedvezőbbet kínáljuk.

Az all inclusive csomag egyik legnagyobb előnye, hogy folyamatosan a rendelkezésetekre állunk, vagyis bármikor, bármilyen kérdéssel nyugodtan fordulhattok hozzánk segítségért. A szervezés keretein belül közösen bejárhatjuk az esküvő helyszínét, pontosítva minden egyes apró részletet. Akár az esküvői menüsort, a desszerteket és az esküvői torta mámorító ízeit is megkóstolhatjátok. Kérésetekre pedig megszervezzük az ajánlott esküvői zenekar vagy esküvő DJ élőben történő meghallgatását is.

Miután kiválasztottátok az esküvői helyszínt, eldöntöttétek ki lesz a fotósotok, milyen látványelemmel vagy más hozzátok közel álló részlettel (pl. old timer autó bérlés) kívánjátok még emlékezetesebbé tenni életetek nagy napját, elkészítjük leendő esküvőtök forgatókönyvét. Annak érdekében, hogy minden a lehető leggördülékenyebb történjen, minden szolgáltatóval pontról pontra átbeszéljük a forgatókönyv szerinti teendőket.

Néhány héttel a nagy nap előtt, amikor már ismeritek a végleges vendéglistát és elkészítettétek az ültetési rendet, egyeztetünk a helyszínnel a terem berendezésével, asztalok elhelyezésével kapcsolatban. Legyártatjuk az elképzelt formátumú névtáblákat, menükártyákat. Ismertetjük a helyszínnel a speciális étkezési igényű vendégek nevét és ültetési helyét, hogy a felszolgálás gördülékeny maradjon többféle diéta (gluténmentes, cukormentes, vegán stb.) esetén is.

Amikor pedig elérkezünk a nagy naphoz, az esküvő helyszínén minden pillanatában azon fogunk dolgozni, hogy a forgatókönyv zökkenőmentes megvalósuljon és nektek semmi más dolgotok ne legyen, mint átélni egy álomesküvő beteljesülésének boldogító élményét.

All inclusive esküvőszervezés: 350.000.- Ft.

A nagy nap lebonyolítása

Kérésetekre lehetőséget biztosítunk arra is, hogy kizárólag az esküvőtök napjára vegyétek igénybe szervezői segítségünket. Elkészítjük az esküvői forgatókönyvet és biztosítjuk annak tökéletes megvalósulását. Az aznap reggeli készülődéstől elkezdve személyesen veszünk részt az eseményen és egészen „lámpaoltásig” a helyszínen nyújtunk nektek segítséget.

Lényegében a szervezést ebben az esetben ti vállaljátok, mi pedig csak az esküvő napjának nehézségeit vesszük le a vállatokról. Így egy hosszú, fárasztó szervezést követően is önfeledten tudjátok majd magatokat átadni az esküvő varázslatának.

Találjuk meg közösen a számotokra megfelelő megoldást!

A nagy nap lebonyolítása: 150.000.- Ft.

Tanácsadás és szolgáltatók ajánlása

Amennyiben az egyéni szervezés lehetőségét választjátok, hozzánk ez esetben is nyugodtan fordulhattok segítségért.

Bár nagyon nagy a választék az esküvői iparhoz kapcsolódó szolgáltatókból, tapasztalataink alapján mégis rendkívül nehéz igazán jót találni, akinek megbízható és tisztességes munkája semmi kivetnivalót nem hagy maga után. A tanácstalanság, rossz döntések következménye keserédessé teheti a nagy napotokat. Ennek elkerülése érdekében, ha akadályokba ütköztök a szervezés során, lehetőséget kínálunk kizárólag tanácsadásra, a még hiányzó szolgáltatók ajánlására (pl. dekoratőr, fodrász, táncoktató stb.) vagy kérdéses szerződéseitek ellenőrzésére is, vajon azok mennyire szolgálják az érdekeiteket.

Tanácsadás és szolgáltatók ajánlása: 15.000.-Ft./óra.